ОПИС ДОКУМЕНТУ
Статус: | Прийнятий в цілому |
---|---|
Сесія: | XLI |
Скликання: | VIII |
Проголосовано: | В цілому |
Рішення: | Прийнято |
Проголосовано: | 22.11.2024 |
Дата прийняття: | 00.00.0000 |
РЕЗУЛЬТАТИ ГОЛОСУВАННЯ
- Підтримали
19
- Не підтримали
0
- Утримались
1
- Не голосували
0
- Відсутні
7
ПОІМЕННЕ ГОЛОСУВАННЯ ХРОНОЛОГІЯ ДОКУМЕНТУ ДРУК РІШЕННЯ ПЕРЕГЛЯНУТИ ТЕКСТ ПРОЄКТУ
РІШЕННЯ: № 4-41/2024
Про затвердження Програми забезпечення пожежної безпеки в Славутській міській територіальній громаді на 2025-2027 роки
СЛАВУТСЬКА МІСЬКА РАДА
ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
Р І Ш Е Н Н Я
41 сесії міської ради VІІІ скликання
22 листопада 2024 р. | Славута | № 4-41/2024 | |||
Про затвердження Програми забезпечення пожежної безпеки в Славутській міській територіальній громаді на 2025-2027 роки |
Розглянувши службову записку від 08.11.2024 року начальника відділу з питань надзвичайних ситуацій виконавчого комітету Славутської міської ради Валентина ЛЕВОСЮКА, щодо прийняття Програми забезпечення пожежної безпеки в Славутській міській територіальній громаді на 2025-2027 роки, з метою підвищення рівня протипожежного захисту в Славутській міській територіальній громаді, відповідно до п.п. 4, 30 ч. 2 ст. 19 Кодексу цивільного захисту України, п. 22 ч. 1 ст. 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Славутська міська рада: ВИРІШИЛА:
- Затвердити Програму забезпечення пожежної безпеки в Славутській міській територіальній громаді на 2025-2027 роки (далі по тексту - Програма), що додається.
2. Фінансовому управлінню виконавчого комітету Славутської міської ради (Юлія ДОЛІШНА) забезпечити фінансування витрат на реалізацію Програми в межах виділених з бюджету Славутської міської територіальної громади на дану мету бюджетних асигнувань та при уточненні видатків на реалізацію заходів.
3. Відділу з питань надзвичайних ситуацій виконавчого комітету Славутської міської ради (Валентин ЛЕВОСЮК) забезпечити реалізацію та координацію роботи з виконання завдань і заходів Програми, щорічно інформувати Славутську міську раду про хід її виконання.
4. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійні комісії з питань житлово-комунального господарства, розвитку підприємництва, екології, будівництва, благоустрою та транспорту (Юрій ГАЛІЙ) та з питань планування, бюджету, фінансів, соціально-економічного розвитку, інвестицій та регуляторної політики (Руслан БРОНІЧ), а організацію його виконання – на першого заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Сергія МИКУЛЬСЬКОГО, на заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Ігоря ПІГОЛЯ відповідно до розподілу функціональних обов’язків.
Міський голова |
Василь СИДОР |
ДОДАТКИ
1 | №4-41 Додаток.pdf | Переглянути |
---|