ОПИС ДОКУМЕНТУ

Статус:

Прийнятий в цілому

Сесія:

XLI

Скликання:

VIII

Проголосовано:

В цілому

Рішення:

Прийнято

Проголосовано:

22.11.2024

Дата прийняття:

00.00.0000

РЕЗУЛЬТАТИ ГОЛОСУВАННЯ

  • Підтримали
    19
  • Не підтримали
    0
  • Утримались
    1
  • Не голосували
    0
  • Відсутні
    7

ПОІМЕННЕ ГОЛОСУВАННЯ ХРОНОЛОГІЯ ДОКУМЕНТУ ДРУК РІШЕННЯ ПЕРЕГЛЯНУТИ ТЕКСТ ПРОЄКТУ

РІШЕННЯ: № 4-41/2024
Про затвердження Програми забезпечення пожежної безпеки в Славутській міській територіальній громаді на 2025-2027 роки

СЛАВУТСЬКА МІСЬКА РАДА

ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

Р І Ш Е Н Н Я

41 сесії міської ради VІІІ скликання

22 листопада 2024 р. Славута № 4-41/2024
Про затвердження Програми забезпечення
пожежної безпеки в Славутській міській
територіальній громаді на 2025-2027 роки

Розглянувши службову записку від 08.11.2024 року начальника відділу з питань надзвичайних ситуацій виконавчого комітету Славутської міської ради Валентина ЛЕВОСЮКА, щодо прийняття Програми забезпечення пожежної безпеки в Славутській міській територіальній громаді на 2025-2027 роки, з метою підвищення рівня протипожежного захисту в Славутській міській територіальній громаді, відповідно до п.п. 4, 30 ч. 2 ст. 19 Кодексу цивільного захисту України, п. 22 ч. 1 ст. 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Славутська міська рада: ВИРІШИЛА:

  1. Затвердити Програму забезпечення пожежної безпеки в Славутській міській територіальній громаді на 2025-2027 роки (далі по тексту - Програма), що додається.

2. Фінансовому управлінню виконавчого комітету Славутської міської ради (Юлія ДОЛІШНА) забезпечити фінансування витрат на реалізацію Програми в межах виділених з бюджету Славутської міської територіальної громади на дану мету бюджетних асигнувань та при уточненні видатків на реалізацію заходів.

3. Відділу з питань надзвичайних ситуацій виконавчого комітету Славутської міської ради (Валентин ЛЕВОСЮК) забезпечити реалізацію та координацію роботи з виконання завдань і заходів Програми, щорічно інформувати Славутську міську раду про хід її виконання.

4. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійні комісії з питань житлово-комунального господарства, розвитку підприємництва, екології, будівництва, благоустрою та транспорту (Юрій ГАЛІЙ) та з питань планування, бюджету, фінансів, соціально-економічного розвитку, інвестицій та регуляторної політики (Руслан БРОНІЧ), а організацію його виконання – на першого заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Сергія МИКУЛЬСЬКОГО, на заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Ігоря ПІГОЛЯ відповідно до розподілу функціональних обов’язків.


 

Міський голова

Василь СИДОР

ДОДАТКИ

1 №4-41 Додаток.pdf Переглянути