ОПИС ДОКУМЕНТУ

Рішення:

Прийнято

Сесія:

XXXIX

Скликання:

VIII

РЕЗУЛЬТАТИ ГОЛОСУВАННЯ

  • Підтримали
    22
  • Не підтримали
    0
  • Утримались
    0
  • Не голосували
    0
  • Відсутні
    5

СЛАВУТСЬКА МІСЬКА РАДА

ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

Р І Ш Е Н Н Я

39 сесії міської ради VІІІ скликання

06 вересня 2024 р. Славута № 9-39/2024

Про затвердження фінансового
плану Комунального підприємства
«Славутський центр первинної
медико-санітарної допомоги»
Славутської міської ради на 2025 рік

Заслухавши інформацію директора Комунального підприємства «Славутський центр первинної медико-санітарної допомоги» Славутської міської ради Олега ГАВРИЛЮКА щодо фінансового плану цього підприємства на 2025 рік, відповідно до ч.2, 4 ст. 75, ч. 10 ст. 78 Господарського кодексу України, керуючись ст. 25, ч.1,2,3 ст. 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», рішенням Славутської міської ради від 09.09.2022 року № 13-20/2022 «Про затвердження Порядку складання, затвердження та контролю виконання фінансових планів комунальних підприємств Славутської міської територіальної громади» (зі змінами), рішенням виконавчого комітету Славутської міської ради «Про розгляд проєкту фінансового плану Комунального підприємства «Славутський центр первинної медико-санітарної допомоги» Славутської міської ради на 2025 рік» від 15.08.2024 р. №291, Славутська міська рада ВИРІШИЛА:

1. Затвердити фінансовий план Комунального підприємства «Славутський центр первинної медико-санітарної допомоги» Славутської міської ради на 2025 рік (додається).
2. Зобов’язати директора Комунального підприємства «Славутський центр первинної медико-санітарної допомоги» Славутської міської ради Олега ГАВРИЛЮКА, надавати звіт про виконання фінансового плану за 1 квартал, 1 півріччя, 9-ть місяців до управління економічного розвитку виконавчого комітету Славутської міської ради (по галузі «Охорона здоров’я») не пізніше 45 днів після закінчення звітного періоду. Звіт про виконання фінансового плану за рік подавати на розгляд Славутської міської ради разом з пояснювальною запискою щодо результатів діяльності очолюваного ним підприємства до 15 квітня року, що настає за звітним.
3. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію з питань планування, бюджету, фінансів, соціально-економічного розвитку, інвестицій та регуляторної політики (Руслан БРОНІЧ) та постійну комісію з питань гуманітарної сфери, регламенту, депутатської діяльності, законності, правопорядку, антикорупційної діяльності (Микола КЛИМКОВЕЦЬКИЙ), а організацію його виконання – на першого заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Сергія МИКУЛЬСЬКОГО та заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Ігоря ПІГОЛЯ відповідно до розподілу функціональних обов’язків.


 

Міський голова

Василь СИДОР