ОПИС ДОКУМЕНТУ

Рішення:

Прийнято

Сесія:

XXXI

Скликання:

VIII

Вид:

В цілому

Номер рішення:

18-31/2023

Проголосовано:

10.11.2023 10:02:00

РЕЗУЛЬТАТИ ГОЛОСУВАННЯ

  • Підтримали
    23
  • Не підтримали
    0
  • Утримались
    0
  • Не голосували
    0
  • Відсутні
    4

ПОІМЕННЕ ГОЛОСУВАННЯ ХРОНОЛОГІЯ ДОКУМЕНТУ

ДРУК РІШЕННЯ

ТЕКСТ РІШЕННЯ: № 18-31/2023
Про передачу комунального майна в управління Комунальному підприємству «Славутське житлово-комунальне об’єднання»

СЛАВУТСЬКА МІСЬКА РАДА

ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

Р І Ш Е Н Н Я

31 сесії міської ради VІІІ скликання

10 листопада 2023 р. Славута № 18-31/2023

Про передачу комунального майна

в управління Комунальному підприємству

«Славутське житлово-комунальне об’єднання»

З метою забезпечення виконання будівельних робіт на об’єктах комунальної власності, враховуючи лист Комунального підприємства «Славутське житлово-комунальне об’єднання» від 02.11.2023 року вх.№1252/04-30, інформацію приватного нотаріуса Шепетівського районного нотаріального округу Хмельницької області ШКАПІЙ В.Я. щодо вартості послуг за посвідчення договору управління комунальним майном від 08.11.2023 за вих. №348/01-16, керуючись статями 1029, 1032, 1038 Цивільного кодексу України, пунктом 4 частини 1 статті 1 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», частиною 5 статті 16, підпунктом 1 пункту «а» статті 29, частина 5 статті 60 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Славутська міська рада рада вирішила:

  1. Передати Комунальному підприємству «Славутське житлово-комунальне об’єднання» (Василь ЯЦЮК) строком на 5 років за плату в розмірі 1 грн. в рік в управління комунальне майно:
    1.1. Протирадіаційне укриття №86016 (м.Славута, вул. Козацька, 29 номер запису про право власності 22599436), площа забудови (загальна) 85,2 кв. м, первісна вартість 272329,19 грн, залишкова (балансова) вартість 272329,19 грн;
    1.2. Протирадіаційне укриття №86049 (м.Славута, вул. Козацька, 48, номер запису про право власності 22622837), площа забудови (загальна) 155,4 кв.м, первісна вартість 456939,74 грн., залишкова (балансова) вартість 456939,74 грн;
    1.3. Протирадіаційне укриття №86075 (м.Славута, вул. Захисників України, 14, номер запису про право власності 22586216), площа забудови (загальна) 56,2 кв.м, первісна вартість 336048,25 грн, залишкова (балансова) вартість 336048,25 грн.
  2. Управитель Комунальне підприємство «Славутське житлово-комунальне об’єднання» управляє майном особисто без передання права управління майном іншій особі.
  3. Надати згоду на виготовлення проектної документації на реконструкцію, капітальний ремонт об’єктів будівництва, зазначених у пункті 1 цього рішення.

4. Міському голові Василю СИДОРУ від імені Славутської міської ради укласти із Комунальним підприємством «Славутське житлово-комунальне об’єднання» (Василь ЯЦЮК) договір управління майном.

5. Оплата коштів в сумі, визначеній пунктом 1 цього рішення, а також витрат, пов’язаних з укладенням договору управління майном, його нотаріальним посвідченням здійснюється головним розпорядником коштів – Виконавчим комітетом Славутської міської ради (КОД ЄДРПОУ 23563639).

6. Виконавчому комітету Славутської міської ради виділити кошти з Цільового фонду Славутської міської ради «Вирішення соціально-економічних проблем Славутської міської територіальної громади» на фінансування витрат на оформлення договору управління комунальним майном у розмірі 5000,00 грн (п’ять тисяч гривень 00 копійок).

7. Виконавчому комітету Славутської міської ради (Оксана БУХТІЙЧУК) здійснити видатки в межах затверджених бюджетних призначень на фінансування витрат щодо оформлення договору управління майном у розмірі 5000,00 грн (п’ять тисяч гривень 00 копійок).

8. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію з питань регулювання земельних відносин, екології, комунального майна, приватизації та адміністративно-територіального устрою (Віктор ГАРБАРУК), постійну комісію з питань житлово-комунального господарства, розвитку підприємництва, екології, будівництва, благоустрою та транспорту (Юрій ГАЛІЙ), постійну комісію з питань з питань планування, бюджету, фінансів, соціально-економічного розвитку, інвестицій та регуляторної політики (Руслан БРОНІЧ), а організацію його виконання – на першого заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Сергія МИКУЛЬСЬКОГО та заступників міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Людмилу КАЛЮЖНЮК та Сергія ОСТАПЧУКА.

Міський голова                                                                           Василь СИДОР