ОПИС ПРОЄКТУ

Статус:

Прийнятий в цілому

Дата:

21.07.2023

ТЕКСТ ПРОЄКТУ

ПОПРАВКИ / ПРОПОЗИЦІЇ ДО ПРОЄКТУ РІШЕННЯ
№ 1565 Про внесення змін до бюджету Славутської міської територіальної громади на 2023 рік

№ 1 від 24.07.23 10:11

Автори




<hjysx 150 300

№ 1 від 03.08.23 16:14

Автори

Казіміров Анатолій Васильович


Надійшло звернення Анатолія КАЗІМІРОВА депутата міської ради за №33/04-38 від 31.07.2023  з пропозицією кошти в сумі 1000000 гривень, котрі передбачено направити на збільшення спеціального фонду бюджету:
- виконання заходів програми сприяння залученню інвестицій у розвиток Славутської міської територіальної громади на 2021-2023 роки у сумі 500 000 грн (реконструкція під'їзних шляхів до індустріального (промислового) парку «Славута» в м.Славута Хмельницької області);
- виконання заходів програми реформування і розвитку житлово-комунального господарства Славутської міської територіальної громади на період 2022-2024 роки» у сумі 500 000 грн (нове будівництво артезіанської свердловини в селі Варварівка Славутської міської територіальної громади Хмельницької області), одержувач бюджетних коштів - КУ «Славутське управління водопровідно-каналізаційного господарства;
направити на збільшення загального фонду бюджету,  та перерозподілити на виконання заходів, передбачених Програмою заходів національного спротиву Славутської міської територіальної громади на 2023-2024 роки, а саме на придбання автомототехніки, приладів нічного бачення, теплові зорів, дронів, тощо для потреб військових частин ЗСУ з відповідним коригуванням цієї Програми.
 
Аналіз депутатського звернення Анатолія КАЗІМІРОВА
від 31.07.2023 № 33/04-38

За результатами аналізу пропозицій депутата Славутської міської ради Анатолія КАЗІМІРОВА щодо внесення змін до бюджету Славутської міської територіальної громади на 2023 рік, викладених у депутатських зверненнях від 29.07.2023 (вхідний №33/04-38 від 31.07.2023), від 31.07.2023 (вхідний № 34/04-38 від 31.07.2023), зазначаємо наступне.
  1. Щодо пропозицій до проекта рішення Славутської міської ради № 1565 «Про внесення змін до бюджету Славутської міської  територіальної громади на 2023 рік».
Вказаним проектом рішення, серед іншого, передбачено збільшити спеціальний фонд бюджету Славутської міської територіальної громади на 2023 рік на 1000 000 грн. на :
  • виконання заходів програми сприяння залученню інвестицій у розвиток Славутської міської територіальної громади на 2021-2023 роки (реконструкція під’їзних шляхів до індустріального (промислового) парку «Славута» в м. Славута Хмельницької області)у сумі 500 000 грн.;
  • виконання заходів програми реформування і розвитку житлово-комунального господарства Славутської міської територіальні громади на період 2022-2024 роки» (нове  будівництво артезіанської свердловини в селі Варварівка Славутської міської територіальної громади Хмельницької області) у сумі 500 000 грн.
За висловленою пропозицією запропоновано вищевказані кошти у сумі 1000 000 грн. перемістити в загальний фонд бюджету, перерозподіливши їх на виконання заходів, передбачених Програмою заходів національного спротиву Славутської міської територіальної громади на 2023-2024 роки.
Разом з тим, не враховано, що по зазначених в проекті рішення видатках наявні чинні договірні зобов’язання, несвоєчасне фінансування яких призведе до їх прострочення, а отже ризику застосування штрафних санкцій і збільшення вартості робіт.
Зокрема, Виконавчий комітет Славутської міської ради має зобов’язання за договором про закупівлю робіт за державні кошти №138 від 20.04.2016 року на  об’єкт будівництва по  робочому проекту «Реконструкція під’їзних шляхів до індустріального (промислового) парку «Славута» в м. Славута Хмельницької області.» щодо оплати виконаних будівельних робіт (далі – Договір № 138 ).
Відповідно до додаткової угоди №160 від 26.05.2023 року,  плану фінансування будівництва,  календарного плану робіт передбачено виконання будівельних робіт по вищезазначеному об’єкті будівництва у 2023 році. 
В свою чергу, розділом 7 Договору №138 передбачено відповідальність Замовника у вигляді пені, в разі прострочення ним з його вини терміну розрахунку за виконані роботи. При цьому, сплата штрафних санкцій не звільняє сторону договору від виконання зобов’язань за  ним.
Крім того, відтермінування виконання робіт призведе до збільшення вартості матеріально-технічних ресурсів, вартості виконання будівельних робіт, що потягне за собою необхідність направлення проектної документацію на коригування та проведення  її експертизи.
Таким чином, пропонуємо залишити без змін даний захід, передбачений в проекті рішення № 1565,  з метою недопущення збільшення вартості виконання будівельних робіт за Договором №138, недопущення прострочення органом місцевого самоврядування договірних зобов’язань та застосування штрафних санкцій.
Стосовно видатків на будівництво артезіанської свердловини в селі Варварівка Славутської міської територіальної громади Хмельницької області, просимо врахувати, що даний об’єкт будівництва покликаний забезпечити населення села Варварівка питним водопостачанням та відноситься до об’єктів критичної інфраструктури.
 
  1. Щодо внесення змін до бюджету Славутської міської територіальної громади на 2023 рік.
Разом з тим,не враховано, що по даному об’єкту будівництва наявні чинні договірні зобов’язання, несвоєчасне фінансування яких призведе до їх прострочення, а отже ризику застосування штрафних санкцій та збільшення вартості робіт.
Так, частина робіт по даному об’єкту виконано в 2021 році за Договором про закупівлю робіт№ 119 від 09.04.2021 року.  Однак, у в зв’язку із погіршенням температурного режиму, продовження робіт з укладання асфальтобетону було призупинено. У зв’язку із початком ведення в 2022 році бойових дій проти України, введенням воєнного стану, загальною нестабільністю ситуації та різким збільшенням цін на матеріально-технічні ресурси, що унеможливило подальше виконання зазначених робіт підрядною організацією, враховуючи ст. 652 Цивільного кодексу України, договірні зобов’язання були припинені. 
Враховуючи зміни економічної ситуацію в державі, після коригування та експертизипроектної документації на об’єкт будівництва, вартість виконання будівельних робіт збільшилась з 3759,664 тис. грн. до 5208,14 тис. грн.
 Станом на даний час по вказаному об’єкту будівництва укладено договір на закупівлю робіт №226 від 31.07.2023 року,  за яким його сторони взяли на себе взаємні зобов’язання: Замовник – в частині своєчасної оплати виконаних робіт, Підрядник – в частині якісного, вчасного і повного їх виконання відповідно до плану фінансування будівництва та календарного плану виконання будівельних робіт, які є невід’ємною частиною договору.
Таким чином, несвоєчасне фінансування робіт по вказаному об’єкту будівництва призведе до відтермінування їх виконання на невизначений час, що потягне за собою значне збільшення їх вартості, прострочення органом місцевого самоврядування договірних зобов’язань та ризику застосування штрафних санкцій. З огляду на вказане, пропонуємо не знімати із даних заходів передбачене фінансування.
 

№ 2 від 03.08.23 16:16

Автори

Казіміров Анатолій Васильович


Надійшло звернення Анатолія КАЗІМІРОВА депутата міської ради за №34/04-38 від 31.07.2023 з пропозицією про внесення змін до бюджету Славутської міської територіальної громади на 2023 рік.
А саме: кошти в сумі 700 000 грн. передбачені в спеціальному фонді бюджету Славутської міської ради на 2023 рік ( - капітальний ремонт дорожнього покриття вул. Богдана Хмельницького (на ділянці від Данила Галицького до вулиці Ярослава Мудрого в м. Славута Хмельницької області)  перемістити до загального фонду бюджету та перерозподілити на виконання заходів, передбачених Програмою заходів національного спротиву Славутської міської територіальної громади на 2023-2024 роки, а саме на придбання автомототехніки, приладів нічного бачення, тепловізорів, дронів, тощо для потреб військових частин ЗСУ з відповідним коригуванням цієї Програми.

 
Аналіз депутатського звернення Анатолія КАЗІМІРОВА
за вх. №34/04-38 від 31.07.2023 р. 

 
За результатами аналізу пропозицій депутата Славутської міської ради Анатолія КАЗІМІРОВА щодо внесення змін до бюджету Славутської міської територіальної громади на 2023 рік, викладених у депутатських зверненнях від 29.07.2023 (вхідний №33/04-38 від 31.07.2023), від 31.07.2023 (вхідний № 34/04-38 від 31.07.2023), зазначаємо наступне.
  1. Щодо пропозицій до проекта рішення Славутської міської ради № 1565 «Про внесення змін до бюджету Славутської міської  територіальної громади на 2023 рік».
Вказаним проектом рішення, серед іншого, передбачено збільшити спеціальний фонд бюджету Славутської міської територіальної громади на 2023 рік на 1000 000 грн. на : За висловленою пропозицією запропоновано вищевказані кошти у сумі 1000 000 грн. перемістити в загальний фонд бюджету, перерозподіливши їх на виконання заходів, передбачених Програмою заходів національного спротиву Славутської міської територіальної громади на 2023-2024 роки.
Разом з тим, не враховано, що по зазначених в проекті рішення видатках наявні чинні договірні зобов’язання, несвоєчасне фінансування яких призведе до їх прострочення, а отже ризику застосування штрафних санкцій і збільшення вартості робіт.
Зокрема, Виконавчий комітет Славутської міської ради має зобов’язання за договором про закупівлю робіт за державні кошти №138 від 20.04.2016 року на  об’єкт будівництва по  робочому проекту «Реконструкція під’їзних шляхів до індустріального (промислового) парку «Славута» в м. Славута Хмельницької області.» щодо оплати виконаних будівельних робіт (далі – Договір № 138 ).
Відповідно до додаткової угоди №160 від 26.05.2023 року,  плану фінансування будівництва,  календарного плану робіт передбачено виконання будівельних робіт по вищезазначеному об’єкті будівництва у 2023 році. 
В свою чергу, розділом 7 Договору №138 передбачено відповідальність Замовника у вигляді пені, в разі прострочення ним з його вини терміну розрахунку за виконані роботи. При цьому, сплата штрафних санкцій не звільняє сторону договору від виконання зобов’язань за  ним.
Крім того, відтермінування виконання робіт призведе до збільшення вартості матеріально-технічних ресурсів, вартості виконання будівельних робіт, що потягне за собою необхідність направлення проектної документацію на коригування та проведення  її експертизи.
Таким чином, пропонуємо залишити без змін даний захід, передбачений в проекті рішення № 1565,  з метою недопущення збільшення вартості виконання будівельних робіт за Договором №138, недопущення прострочення органом місцевого самоврядування договірних зобов’язань та застосування штрафних санкцій.
Стосовно видатків на будівництво артезіанської свердловини в селі Варварівка Славутської міської територіальної громади Хмельницької області, просимо врахувати, що даний об’єкт будівництва покликаний забезпечити населення села Варварівка питним водопостачанням та відноситься до об’єктів критичної інфраструктури.
 
  1. Щодо внесення змін до бюджету Славутської міської територіальної громади на 2023 рік.
Разом з тим,не враховано, що по даному об’єкту будівництва наявні чинні договірні зобов’язання, несвоєчасне фінансування яких призведе до їх прострочення, а отже ризику застосування штрафних санкцій та збільшення вартості робіт.
Так, частина робіт по даному об’єкту виконано в 2021 році за Договором про закупівлю робіт№ 119 від 09.04.2021 року.  Однак, у в зв’язку із погіршенням температурного режиму, продовження робіт з укладання асфальтобетону було призупинено. У зв’язку із початком ведення в 2022 році бойових дій проти України, введенням воєнного стану, загальною нестабільністю ситуації та різким збільшенням цін на матеріально-технічні ресурси, що унеможливило подальше виконання зазначених робіт підрядною організацією, враховуючи ст. 652 Цивільного кодексу України, договірні зобов’язання були припинені. 
Враховуючи зміни економічної ситуацію в державі, після коригування та експертизипроектної документації на об’єкт будівництва, вартість виконання будівельних робіт збільшилась з 3759,664 тис. грн. до 5208,14 тис. грн.
 Станом на даний час по вказаному об’єкту будівництва укладено договір на закупівлю робіт №226 від 31.07.2023 року,  за яким його сторони взяли на себе взаємні зобов’язання: Замовник – в частині своєчасної оплати виконаних робіт, Підрядник – в частині якісного, вчасного і повного їх виконання відповідно до плану фінансування будівництва та календарного плану виконання будівельних робіт, які є невід’ємною частиною договору.
Таким чином, несвоєчасне фінансування робіт по вказаному об’єкту будівництва призведе до відтермінування їх виконання на невизначений час, що потягне за собою значне збільшення їх вартості, прострочення органом місцевого самоврядування договірних зобов’язань та ризику застосування штрафних санкцій. З огляду на вказане, пропонуємо не знімати із даних заходів передбачене фінансування.