ОПИС ДОКУМЕНТУ
| Рішення: | Прийнято |
|---|---|
| Сесія: | L |
| Скликання: | VIII |
| Вид: | В цілому |
| Номер рішення: | 33-50/2025 |
| Проголосовано: | 12.09.2025 13:35:41 |
РЕЗУЛЬТАТИ ГОЛОСУВАННЯ
- Підтримали
17
- Не підтримали
0
- Утримались
0
- Не голосували
1
- Відсутні
9
ТЕКСТ РІШЕННЯ: № 33-50/2025
Про розгляд звіту Комунального підприємства
«СЛАВУТА-СЕРВІС» Славутської міської ради
про списання комунального майна
СЛАВУТСЬКА МІСЬКА РАДА
ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
Р І Ш Е Н Н Я
50 сесії міської ради VІІІ скликання
12 вересня 2025 р. Славута № 33-50/2025
Про розгляд звіту Комунального підприємства
«СЛАВУТА-СЕРВІС» Славутської міської ради
про списання комунального майна
Розглянувши лист начальника Комунального підприємства «СЛАВУТА-СЕРВІС» Славутської міської ради Сергія СМЕРНІНА від 13 серпня 2025 року №859 про розгляд звіту про списання майна комунальної власності, а також звіт про списання майна комунальної власності від 13.08.2025 року, відповідно до рішення Славутської міської ради від 14 березня 2025 року №28-45/2025 «Про розгляд звернення начальника Комунального підприємства «Славута-Сервіс» Славутської міської ради Сергія СМЕРНІНА про надання згоди на списання комунального майна», п.п. 4.7, 4.11 Порядку списання об’єктів права комунальної власності Славутської міської об’єднаної територіальної громади, затвердженого рішенням Славутської міської ради від 29.11.2019 № 10-47/2019 (зі змінами), керуючись ст. 25, ч. 5 ст. 60 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Славутська міська рада ВИРІШИЛА:
- Взяти до відома звіт Комунального підприємства «СЛАВУТА-СЕРВІС» Славутської міської ради про списання майна комунальної власності від 13.08.2025 року, затверджений начальником Комунального підприємства «СЛАВУТА-СЕРВІС» Славутської міської ради (додається).
- Комунальному підприємству «СЛАВУТА-СЕРВІС» Славутської міської ради (Сергій СМЕРНІН) зняти з балансу комунальне майно, відображене у звіті про списання майна комунальної власності від 13.08.2025 року, відобразивши дану операцію в документах бухгалтерського обліку відповідно до вимог чинного законодавства.
- Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію з питань регулювання земельних відносин, комунального майна та адміністративно-територіального устрою (Оксана ДЕРЕВЕНЧУК), а організацію його виконання – на заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Людмилу КАЛЮЖНЮК.
Міський голова Василь СИДОР

