ОПИС ДОКУМЕНТУ

Рішення:

Прийнято

Сесія:

XXXIII

Скликання:

VIII

РЕЗУЛЬТАТИ ГОЛОСУВАННЯ

  • Підтримали
    16
  • Не підтримали
    0
  • Утримались
    0
  • Не голосували
    4
  • Відсутні
    7

СЛАВУТСЬКА МІСЬКА РАДА

ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

Р І Ш Е Н Н Я

33 сесії міської ради VІІІ скликання

09 лютого 2024 р. Славута № 36-33/2024

Про розгляд звіту комунального підприємства
«Славутське житлово-комунальне об’єднання»
про списання комунального майна

Розглянувши лист начальника Комунального підприємства «Славутське житлово-комунальне об’єднання» за вх. №1449/04-30 від 19.12.2023 про розгляд звіту комунального підприємства «Славутське житлово-комунальне об’єднання», а також звіт про списання об’єкта комунальної власності – модульної котельні з обладнанням, розташованої на вул. Садова, 4 в м.Славуті, відповідно до рішення Славутської міської ради від 09.09.2022 №23-20/2022 «Про надання згоди на списання та демонтаж комунального майна Комунальному підприємству «Славутське житлово-комунальне об’єднання», керуючись ст. 25, ч. 5 ст. 60 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», п.п. 4.7, 4.11 Порядку списання об’єктів права комунальної власності Славутської міської об’єднаної територіальної громади, затвердженого рішенням Славутської міської ради від 29.11.2019 № 10-47/2019 із змінами, внесеними рішенням Славутської міської ради від 14.02.2020 № 19-49/2020, Славутська міська рада ВИРІШИЛА:

1. Взяти до відома звіт Комунального підприємства «Славутське житлово-комунальне об’єднання» про списання комунального майна — модульної котельні з обладнанням, розташованої на вул. Садова, 4 в м.Славуті, затверджений начальником Комунального підприємства «Славутське житлово-комунальне об’єднання про списання комунального майна» від 19.12.2023 (додається).
2. Комунальному підприємству «Славутське житлово-комунальне об’єднання про списання комунального майна» (Василь ЯЦЮК) зняти з балансу комунальне майно, зазначене у пункті 1 цього рішення, відобразивши дану операцію в документах бухгалтерського обліку відповідно до вимог чинного законодавства.
3. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію з питань регулювання земельних відносин, комунального майна та адміністративно-територіального устрою (Віктор ГАРБАРУК), а організацію його виконання – на заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Людмилу КАЛЮЖНЮК.


Міський голова

Василь СИДОР