ОПИС ДОКУМЕНТУ
| Рішення: | Прийнято |
|---|---|
| Сесія: | L |
| Скликання: | VIII |
| Вид: | В цілому |
| Номер рішення: | 20-50/2025 |
| Проголосовано: | 12.09.2025 12:41:36 |
РЕЗУЛЬТАТИ ГОЛОСУВАННЯ
- Підтримали
15
- Не підтримали
1
- Утримались
0
- Не голосували
4
- Відсутні
7
ТЕКСТ РІШЕННЯ: № 20-50/2025
Про затвердження Положення про сектор
з питань ведення персонально-первинного
військового обліку відділу оборонної,
мобілізаційної, режимно - секретної роботи та
взаємодії з правоохоронними органами
СЛАВУТСЬКА МІСЬКА РАДА
ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
Р І Ш Е Н Н Я
50 сесії міської ради VІІІ скликання
12 вересня 2025 р. Славута № 20-50/2025
Про затвердження Положення про сектор
з питань ведення персонально-первинного
військового обліку відділу оборонної,
мобілізаційної, режимно - секретної роботи та
взаємодії з правоохоронними органами
Розглянувши службову записку начальника відділу оборонної, мобілізаційної, режимно - секретної роботи та взаємодії з правоохоронними органами виконавчого комітету Славутської міської ради Олексія ЗАЙЦЯ від 19.08.2025 року №534, щодо затвердження Положення про сектор з питань ведення персонально-первинного військового обліку відділу оборонної, мобілізаційної, режимно-секретної роботи та взаємодії з правоохоронними органами виконавчого комітету Славутської міської ради, з метою реалізації делегованих повноважень виконавчими органами Славутської міської ради в галузі оборонної роботи щодо забезпечення персонально-первинного військового обліку, керуючись ч.4 ст.54 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», ст.34 Закону України «Про військовий обов’язок і військову службу», постанови Кабінету Міністрів України від 30.12.2022 №1487 «Про затвердження Порядку організації та ведення військового обліку призовників, військовозобов’язаних та резервістів», (зі змінами), рішення Славутської міської ради від 01.08.2025 р. №2-49/2025 Про внесення змін до додатку 1 рішення Славутської міської ради від 25.11.2011 р. №10-13/2011 «Про затвердження структури, чисельності апарату виконавчого комітету Славутської міської ради та виконавчих органів» (зі змінами та доповненнями), Славутська міська рада ВИРІШИЛА:
- Затвердити Положення про сектор з питань ведення персонально-первинного військового обліку відділу оборонної, мобілізаційної, режимно-секретної роботи та взаємодії з правоохоронними органами виконавчого комітету Славутської міської ради (додається).
- Внести зміни до Положення про відділ оборонної, мобілізаційної, режимно-секретної роботи та взаємодії правоохоронними органами виконавчого комітету Славутської міської ради, затвердженого рішенням від 29.07.2022 року №14-19/2022 Славутської міської ради, а саме підпункт 3.21 пункту а) розділу 3 викласти в наступній редакції: «Належне ведення персонально-первинного військового обліку призовників, військовозобов’язаних та резервістів на території Славутської міської територіальної громади».
- Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію з питань гуманітарної сфери, регламенту, депутатської діяльності, законності, правопорядку, антикорупційної діяльності (Микола КЛИМКОВЕЦЬКИЙ), а організацію його виконання - на заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Ігоря ПІГОЛЯ та керуючого справами виконавчого комітету Славутської міської ради Вікторію КРУТУ.
Міський голова Василь СИДОР
Додаток до рішення Славутської міської ради
№20-50/2025 від 12 вересня 2025 р.
ПОЛОЖЕННЯ
ПРО СЕКТОР З ПИТАНЬ ВЕДЕННЯ ПЕРСОНАЛЬНО-ПЕРВИННОГО
ВІЙСЬКОВОГО ОБЛІКУ ВІДДІЛУ ОБОРОННОЇ, МОБІЛІЗАЦІЙНОЇ,
РЕЖИМНО-СЕКРЕТНОЇ РОБОТИ ТА ВЗАЄМОДІЇ З
ПРАВООХОРОННИМИ ОРГАНАМИ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ
СЛАВУТСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1. Положення про сектор з питань ведення персонально-первинного військового обліку відділу оборонної, мобілізаційної, режимно-секретної роботи та взаємодії з правоохоронними органами виконавчого комітету Славутської міської ради (далі – Положення) визначає правовий статус сектору з питань ведення персонально-первинного військового обліку відділу оборонної, мобілізаційної, режимно-секретної роботи та взаємодії з правоохоронними органами виконавчого комітету Славутської міської ради, його структуру, завдання, функції, права та обов’язки.
1.2 Сектор з питань ведення персонально-первинного військового обліку відділу оборонної, мобілізаційної, режимно-секретної роботи та взаємодії з правоохоронними органами виконавчого комітету Славутської міської ради (далі – сектор) є структурним підрозділом виконавчого комітету Славутської міської ради у складі відділу оборонної, мобілізаційної, режимно-секретної роботи та взаємодії з правоохоронними органами.
1.3. Сектор створюється, реорганізовується та ліквідовується Славутською міською радою. Положення про сектор затверджується Славутською міською радою відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні».
1.4. Сектор підзвітний та підконтрольний Славутській міській раді, підконтрольний виконавчому комітету міської ради та міському голові. Сектор підпорядковується безпосередньо заступнику міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради згідно розподілу функціональних обов’язків в межах компетенції виконує доручення першого заступника, заступників міського голови з питань діяльності виконавчих органів, секретаря Славутської міської ради, керуючого справами.
1.5. У своїй діяльності сектор керується Конституцією України, Законами України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про державну службу», «Про військовий обов'язок і військову службу», «Про мобілізацію та мобілізаційну підготовку», Порядком організації та ведення військового обліку призовників і військовозобов’язаних, затвердженим Постановою Кабінету Міністрів України від 30 грудня 2022 року № 1487 (зі змінами), наказами Міністерства оборони, актами Президента України та Кабінету Міністрів України, рішеннями Славутської міської ради, її виконавчого комітету, розпорядженнями Славутського міського голови, іншими нормативно-правовими актами, що регулюють питання, віднесені до повноважень Відділу, та цим Положенням.
2. СТРУКТУРА ТА ОРГАНІЗАЦІЯ РОБОТИ СЕКТОРУ
2.1. Структура та загальна чисельність працівників сектору затверджується Славутською міською радою. До складу сектору входять начальник сектору, головні спеціалісти.
2.2. Начальник та працівники сектору призначаються на посади на конкурсній основі або за іншою процедурою, визначеною законодавством України, та звільняються з посади міським головою.
2.3. Діяльність сектору здійснюється на основі квартальних, річних планів роботи, які затверджуються заступником міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради .
2.4. Начальник сектору:
- здійснює керівництво діяльністю сектору, розподіляє обов’язки між його працівниками та контролює їх роботу;
- підписує службові листи, доповідні записки, довідки і документи інформаційного, довідкового або аналітичного характеру, які підготовлені для внутрішнього користування в установі;
- організовує щороку відповідно до затверджених планів перевірку стану військового обліку на підприємствах, в установах та організаціях, які перебувають у сфері управління Славутської міської ради;
- готує пропозиції щодо заохочення та притягнення до дисциплінарної відповідальності працівників сектору;
- несе персональну відповідальність за виконання покладених на сектор завдань, визначає ступінь відповідальності своїх працівників;
- представляє за дорученням міського голови у встановленому законодавством порядку інтереси Славутської міської ради, її виконавчого комітету та міського голови в органах державної влади, місцевого самоврядування, на підприємствах, установах, організаціях під час розгляду питань, що належать до компетенції сектору.
3.ОСНОВНІ ЗАВДАННЯ ТА ФУНКЦІЇ СЕКТОРУ
3.1. Організація та ведення персонально-первинного військового обліку шляхом обліку відомостей стосовно призовників, військовозобов’язаних та резервістів за місцем їх проживання на території міста Славута.
3.2. Координування питань щодо організації та ведення персонально-первинного військового обліку призовників, військовозобов’язаних та резервістів за місцем їх проживання на території Варварівського старостинського округу.
3.3. Взяття на персонально-первинний військовий облік громадян, які прибули на нове місце проживання до міста Славута, після взяття їх на військовий облік у першому відділі Шепетівського районного територіального центру комплектування та соціальної підтримки;
3.4. Виключення з персонально-первинного військового обліку громадян під час їх вибуття в іншу адміністративно-територіальну одиницю до нового місця проживання після зняття таких громадян з військового обліку у першому відділі Шепетівського районного територіального центру комплектування та соціальної підтримки;
3.5. Виявлення призовників, військовозобов’язаних та резервістів, які проживають на території м. Славута, і не перебувають на персонально-первинному військовому обліку, направлення таких громадян до першого відділу Шепетівського районного територіального центру комплектування та соціальної підтримки для взяття на військовий облік, взяття призовників, військовозобов’язаних та резервістів на персонально-первинний військовий облік;
3.6. Ведення карток первинного обліку призовників, військовозобов’язаних та резервістів, які проживають на території м. Славута;
3.7. Проведення відповідної роз’яснювальної роботи серед призовників, військовозобов’язаних та резервістів щодо виконання ними правил військового обліку;
3.8. Інформування у семиденний строк першого відділу Шепетівського районного територіального центру комплектування та соціальної підтримки, які прибули для проживання з адміністративно-територіальних одиниць, що обслуговуються іншими виконавчими органами сільських, селищних, міських рад, за задекларованим зареєстрованим місцем проживання;
3.9. Оповіщення на вимогу першого відділу Шепетівського районного територіального центру комплектування та соціальної підтримки призовників, військовозобов’язаних та резервістів про їх виклик до першого відділу Шепетівського районного територіального центру комплектування та соціальної підтримки і забезпечення їх своєчасного прибуття;
3.10. Взаємодія з першим відділом Шепетівського районного територіального центру комплектування та соціальної підтримки щодо здійснення спільних заходів в галузі оборонної роботи, строків та способів звіряння даних карток первинного обліку призовників, військовозобов’язаних та резервістів (далі - картки первинного обліку), внесення відповідних змін до них, а також щодо оповіщення засобами поштового зв’язку призовників, військовозобов’язаних та резервістів;
3.11. Подання до першого відділу Шепетівського районного територіального центру комплектування та соціальної підтримки на їх вимогу відомостей щодо призовників, військовозобов’язаних та резервістів, військовий облік яких вони ведуть;
3.12. Внесення у п’ятиденний строк з дня подання відповідних документів змін до карток первинного обліку призовників щодо їх прізвища, власного імені та по батькові (за наявності), реквізитів паспорта громадянина України, адреси задекларованого/зареєстрованого місця проживання, сімейного стану, освіти, місця роботи і посади та надсилання щомісяця до 5 числа до першого відділу Шепетівського районного територіального центру комплектування та соціальної підтримки повідомлень про зміну облікових даних;
3.13. Звіряння не рідше одного разу на рік облікових даних карток первинного обліку призовників, військовозобов’язаних та резервістів, які перебувають на персонально-первинному військовому обліку у виконавчому комітеті Славутської міської ради:
з обліковими даними, що містяться у списках персонального військового обліку призовників, військовозобов’язаних та резервістів підприємств, установ та організацій, в яких вони працюють (навчаються), що перебувають на території м. Славута;
з документами щодо реєстрації місця проживання фізичних осіб або з відображенням в електронній формі інформації, що міститься в таких документах, які можуть пред’являтися (надаватися) з використанням мобільного додатка Порталу Дія;
з місцем фактичного проживання призовників, військовозобов’язаних та резервістів;
3.14. Звіряння не рідше одного разу на рік облікових даних карток первинного обліку призовників, які перебувають на персонально-первинному військовому обліку у виконавчому комітеті Славутської міської ради, з обліковими даними першого відділу Шепетівського районного територіального центру комплектування та соціальної підтримки (звіряння облікових даних карток первинного обліку призовників здійснюється після взяття на військовий облік і перед направленням для проходження базової військової служби, а також в інші строки, визначені першим відділом Шепетівського районного територіального центру комплектування та соціальної підтримки);
3.15. Приймання від призовників, військовозобов’язаних та резервістів під розписку у бланках розписок їх військово-облікових документів для звіряння з картками первинного обліку;
3.16. Здійснення постійного контролю за виконанням посадовими особами Варварівського старостинського округу, підприємств, установ та організацій, які розташовані на території м. Славута, та обслуговуються виконавчим органом Славутської міської ради, вимог Порядку організації та ведення військового обліку призовників, військовозобов’язаних та резервістів (затвердженого Постановою КМУ від 30 грудня 2022 р. № 1487 ), а призовниками, військовозобов’язаними та резервістами - правил військового обліку;
3.17. Інформування першого відділу Шепетівського районного територіального центру комплектування та соціальної підтримки про посадових осіб підприємств, установ та організацій, які порушують вимоги цього Порядку, а також про громадян, які порушують правила військового обліку, для притягнення винних до відповідальності згідно із законом;
3.18. Ведення та зберігання журналу обліку результатів перевірки стану військового обліку, звіряння їх облікових даних з даними першого відділу Шепетівського районного територіального центру комплектування та соціальної підтримки;
3.19. Забезпечення конфіденційності персональних даних призовників, військовозобов’язаних та резервістів, які перебувають на персонально-первинному обліку м. Славута;
3.20. Розробка та участь у підготовці проєктів рішень Славутської міської ради, Виконавчого комітету Славутської міської ради та розпоряджень міського голови з питань, віднесених до повноважень сектору.
3.21. Надання комунальним підприємствам та установам Славутської міської ради методичну, організаційно-практичну, консультативну та іншу допомогу з питань, віднесених до повноважень сектору.
3.22. Використання в роботі сектору програмного забезпечення (у разі його встановлення)для ведення персонально-первинного військового обліку призовників, військовозобов’язаних та резервістів.
4. ПРАВА СЕКТОРУ
4.1. Надавати Славутському міському голові пропозиції з удосконалення роботи з питань, що належать до компетенції сектору.
4.2. Представляти у встановленому порядку інтереси Славутської міської ради, Виконавчого комітету Славутської міської ради в межах наданих повноважень у відносинах з державними органами, органами місцевого самоврядування та місцевими органами виконавчої влади, підприємствами, установами та організаціями незалежно від форм власності, фізичними особами з питань, віднесених до повноважень сектору.
4.3. Отримувати в установленому порядку від посадових осіб виконавчого комітету Славутської міської ради, інших її виконавчих органів, керівників підприємств, установ, організацій комунальної власності Славутської міської територіальної громади інформацію та документи, необхідні для виконання покладених на сектор завдань.
4.4. Здійснювати перевірки Варварівського старостинського округу, підприємств, установ та організацій щодо дотримання правил військового обліку.
4.5. Взаємодіяти з іншими відділами міської ради з питань розгляду звернень громадян, запитів на публічну інформацію, участі в особистому прийомі громадян міським головою, виконанні контрольних документів, складання номенклатури справ, ведення діловодства та архівної справи;
4.6. Взаємодіяти з Першим відділом Шепетівського районного територіального центру комплектування та соціальної підтримки щодо надання звітності, обміну інформацією та відповідною документацією;
4.7. Взаємодіяти з першим відділенням Шепетівського районного управління поліції ГУНП в Хмельницькій області з питань звернення щодо громадян, які ухиляються від виконання військового обов’язку для їх розшуку, затримання і доставки до Шепетівського РТЦК та СП;
4.8. Взаємодіяти з відділом з питань державної реєстрації місця проживання в частині обробки повідомлення про декларування/реєстрацію (зняття із задекларованого/зареєстрованого) місця проживання призовників, військовозобовязаних та резервістів.
4.4. Брати участь у засіданнях Славутської міської ради, її постійних комісій, її виконавчого комітету, нарадах та інших заходах, що проводяться в міській раді, проводити наради з питань, що належать до компетенції сектору.
5. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ
5.1. Всю повноту відповідальності за належне виконання покладених цим Положенням на сектор завдань і функцій несе начальник сектору.
5.2. Відповідальність працівників відділу встановлюється посадовими інструкціями.
5.3. Притягнення до відповідальності здійснюється в порядку, встановленому чинним законодавством України.
Секретар Славутської міської ради Світлана ФЕДОРЧУК

