ОПИС ДОКУМЕНТУ
Статус: | Прийнятий в цілому |
---|---|
Сесія: | XXXI |
Скликання: | VIII |
Проголосовано: | В цілому |
Рішення: | Прийнято |
Проголосовано: | 10.11.2023 |
Дата прийняття: | 00.00.0000 |
РЕЗУЛЬТАТИ ГОЛОСУВАННЯ
- Підтримали
23
- Не підтримали
0
- Утримались
0
- Не голосували
0
- Відсутні
4
ПОІМЕННЕ ГОЛОСУВАННЯ ХРОНОЛОГІЯ ДОКУМЕНТУ ДРУК РІШЕННЯ ПЕРЕГЛЯНУТИ ТЕКСТ ПРОЄКТУ
РІШЕННЯ: № 18-31/2023
Про передачу комунального майна в управління Комунальному підприємству «Славутське житлово-комунальне об’єднання»
СЛАВУТСЬКА МІСЬКА РАДА
ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
Р І Ш Е Н Н Я
31 сесії міської ради VІІІ скликання
10 листопада 2023 р. | Славута | № 18-31/2023 |
Про передачу комунального майна
в управління Комунальному підприємству
«Славутське житлово-комунальне об’єднання»
З метою забезпечення виконання будівельних робіт на об’єктах комунальної власності, враховуючи лист Комунального підприємства «Славутське житлово-комунальне об’єднання» від 02.11.2023 року вх.№1252/04-30, інформацію приватного нотаріуса Шепетівського районного нотаріального округу Хмельницької області ШКАПІЙ В.Я. щодо вартості послуг за посвідчення договору управління комунальним майном від 08.11.2023 за вих. №348/01-16, керуючись статями 1029, 1032, 1038 Цивільного кодексу України, пунктом 4 частини 1 статті 1 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», частиною 5 статті 16, підпунктом 1 пункту «а» статті 29, частина 5 статті 60 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Славутська міська рада рада вирішила:
- Передати Комунальному підприємству «Славутське житлово-комунальне об’єднання» (Василь ЯЦЮК) строком на 5 років за плату в розмірі 1 грн. в рік в управління комунальне майно:
1.1. Протирадіаційне укриття №86016 (м.Славута, вул. Козацька, 29 номер запису про право власності 22599436), площа забудови (загальна) 85,2 кв. м, первісна вартість 272329,19 грн, залишкова (балансова) вартість 272329,19 грн;
1.2. Протирадіаційне укриття №86049 (м.Славута, вул. Козацька, 48, номер запису про право власності 22622837), площа забудови (загальна) 155,4 кв.м, первісна вартість 456939,74 грн., залишкова (балансова) вартість 456939,74 грн;
1.3. Протирадіаційне укриття №86075 (м.Славута, вул. Захисників України, 14, номер запису про право власності 22586216), площа забудови (загальна) 56,2 кв.м, первісна вартість 336048,25 грн, залишкова (балансова) вартість 336048,25 грн. - Управитель Комунальне підприємство «Славутське житлово-комунальне об’єднання» управляє майном особисто без передання права управління майном іншій особі.
- Надати згоду на виготовлення проектної документації на реконструкцію, капітальний ремонт об’єктів будівництва, зазначених у пункті 1 цього рішення.
4. Міському голові Василю СИДОРУ від імені Славутської міської ради укласти із Комунальним підприємством «Славутське житлово-комунальне об’єднання» (Василь ЯЦЮК) договір управління майном.
5. Оплата коштів в сумі, визначеній пунктом 1 цього рішення, а також витрат, пов’язаних з укладенням договору управління майном, його нотаріальним посвідченням здійснюється головним розпорядником коштів – Виконавчим комітетом Славутської міської ради (КОД ЄДРПОУ 23563639).
6. Виконавчому комітету Славутської міської ради виділити кошти з Цільового фонду Славутської міської ради «Вирішення соціально-економічних проблем Славутської міської територіальної громади» на фінансування витрат на оформлення договору управління комунальним майном у розмірі 5000,00 грн (п’ять тисяч гривень 00 копійок).
7. Виконавчому комітету Славутської міської ради (Оксана БУХТІЙЧУК) здійснити видатки в межах затверджених бюджетних призначень на фінансування витрат щодо оформлення договору управління майном у розмірі 5000,00 грн (п’ять тисяч гривень 00 копійок).
8. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію з питань регулювання земельних відносин, екології, комунального майна, приватизації та адміністративно-територіального устрою (Віктор ГАРБАРУК), постійну комісію з питань житлово-комунального господарства, розвитку підприємництва, екології, будівництва, благоустрою та транспорту (Юрій ГАЛІЙ), постійну комісію з питань з питань планування, бюджету, фінансів, соціально-економічного розвитку, інвестицій та регуляторної політики (Руслан БРОНІЧ), а організацію його виконання – на першого заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Сергія МИКУЛЬСЬКОГО та заступників міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Людмилу КАЛЮЖНЮК та Сергія ОСТАПЧУКА.
Міський голова Василь СИДОР