ОПИС ДОКУМЕНТУ

Рішення:

Прийнято

Сесія:

XXXVI

Скликання:

VIII

Вид:

В цілому

Номер рішення:

17-36/2024

Проголосовано:

31.05.2024 12:18:54

РЕЗУЛЬТАТИ ГОЛОСУВАННЯ

  • Підтримали
    19
  • Не підтримали
    0
  • Утримались
    0
  • Не голосували
    2
  • Відсутні
    6

ПОІМЕННЕ ГОЛОСУВАННЯ ХРОНОЛОГІЯ ДОКУМЕНТУ

ДРУК РІШЕННЯ

ТЕКСТ РІШЕННЯ: № 17-36/2024
Про розгляд звіту Управління освіти Виконавчого комітету ​​​​​​Славутської міської ради про списання комунального майна

СЛАВУТСЬКА МІСЬКА РАДА

ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

Р І Ш Е Н Н Я

36 сесії міської ради VІІІ скликання

31 травня 2024 р. Славута № 17-36/2024

Про розгляд звіту Управління освіти Виконавчого комітету
Славутської міської ради про списання комунального майна

Розглянувши лист начальника Управління освіти Виконавчого комітету Славутської міської ради Ельміри ПЕРЕПЕЛИЦІ за вх. №409/04-30 від 08.05.2024 про розгляд звіту Управління освіти Виконавчого комітету Славутської міської ради про списання комунального майна, відповідно до рішення Славутської міської ради від 19.04.2024 №18-35/2024
«Про розгляд клопотання начальника Управління освіти Виконавчого комітету Славутської міської ради про надання згоди на списання комунального майна», керуючись статтею 25, частиною 5 статті 60 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», підпунктами 4.7, 4.11 пункту 4 Порядку списання об’єктів права комунальної власності Славутської міської об’єднаної територіальної громади, затвердженого рішенням Славутської міської ради від 29.11.2019 №10-47/2019 із змінами, Славутська міська рада ВИРІШИЛА:

1. Взяти до відома звіт Управління освіти Виконавчого комітету Славутської міської ради про списання комунального майна — транспортного засобу марки ГАЗ 5312, 1988 року випуску, реєстраційний номер 5340ХМН, затверджений 08.05.2024 начальником Управління освіти Виконавчого комітету Славутської міської ради (додається).
2. Управління освіти Виконавчого комітету Славутської міської ради (Ельміра ПЕРЕПЕЛИЦЯ) зняти з балансу комунальне майно, зазначене у пункті 1 цього рішення, відобразивши дану операцію в документах бухгалтерського обліку відповідно до вимог чинного законодавства.
3. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію з питань регулювання земельних відносин, комунального майна та адміністративно-територіального устрою (Віктор ГАРБАРУК), а організацію його виконання – на заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Людмилу КАЛЮЖНЮК.


 

Міський голова

Василь СИДОР

ДОДАТКИ

1 Звіт про списання комунального майна.pdf Переглянути