ОПИС ДОКУМЕНТУ
| Автор: | |
| Статус: | Прийнятий в цілому |
|---|---|
| Сесія: | XLIX |
| Скликання: | VIII |
| Проголосовано: | В цілому |
| Рішення: | Прийнято |
| Проголосовано: | 01.08.2025 |
| Дата прийняття: | 01.08.2025 |
РЕЗУЛЬТАТИ ГОЛОСУВАННЯ
- Підтримали
14
- Не підтримали
1
- Утримались
0
- Не голосували
5
- Відсутні
7
ПОІМЕННЕ ГОЛОСУВАННЯ ХРОНОЛОГІЯ ДОКУМЕНТУ ДРУК РІШЕННЯ ПЕРЕГЛЯНУТИ ТЕКСТ ПРОЄКТУ
РІШЕННЯ: № 36-49/2025
Про розгляд пропозицій та рекомендацій,
наданих за результатом проведеного
державного фінансового аудиту бюджету
Славутської міської територіальної громади
за період з 01.01.2021 по 31.12.2024 року

СЛАВУТСЬКА МІСЬКА РАДА
ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
Р І Ш Е Н Н Я
49 сесії міської ради VІІІ скликання
| 01 серпня 2025 р. | Славута | №36-49/2025 |
Про розгляд пропозицій та рекомендацій,
наданих за результатом проведеного
державного фінансового аудиту бюджету
Славутської міської територіальної громади
за період з 01.01.2021 по 31.12.2024 року
Розглянувши службову записку першого заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Сергія МИКУЛЬСЬКОГО від 29.07.2025 № 484/04-33, з метою забезпечення об’єктивного та всебічного розгляду пропозицій і рекомендацій, викладених в Аудиторському звіті за результатами державного фінансового аудиту бюджету Славутської міської територіальної громади за період з 01.01.2021 по 31.12.2024 року від 14.07.2025 № 20-8/4, належного реагування та підвищення ефективності управління бюджетними ресурсами, об'єктами комунальної власності, відповідно до п. 25 Порядку проведення Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами державного фінансового аудиту місцевих бюджетів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 жовтня 2018 року № 698 «Про затвердження Порядку проведення державного фінансового аудиту», керуючись ст. 10, 20, 25, 59, 60 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», міська рада ВИРІШИЛА:
- Взяти до відома пропозиції та рекомендації, надані Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області за результатами державного фінансового аудиту бюджету Славутської міської територіальної громади за період з 01.01.2021 по 31.12.2024 року.
- Заступникам міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради, структурним підрозділам Виконавчого комітету Славутської міської ради у межах компетенції, відповідно до додатку 1:
2.1. Провести всебічний аналіз пропозицій та рекомендацій, наданих за результатами проведеного Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області державного фінансового аудиту бюджету Славутської міської територіальної громади за період з 01.01.2021 по 31.12.2024 року;
2.2. Підготувати та надати постійним депутатським комісіям Славутської міської ради відповідного профільного спрямування в місячний термін узагальнені висновки та обґрунтовані пропозиції щодо можливих шляхів реалізації зазначених пропозицій і рекомендацій Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області з урахуванням ресурсних, правових та організаційних аспектів. - Постійним депутатським комісіям Славутської міської ради, враховуючи надані структурними підрозділами Виконавчого комітету Славутської міської ради висновки та пропозиції:
3.1. Розглянути в межах своєї компетенції можливі напрями реалізації пропозицій та рекомендацій, наданих за результатом проведеного аудиту, із врахуванням їх доцільності, ефективності та відповідності стратегії розвитку територіальної громади;
3.2. Підготувати відповідні висновки та пропозиції для врахування при підготовці проектів рішень міської ради щодо можливого впровадження пропозицій та рекомендацій, передбачених п.1 цього рішення. - Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійні депутатські комісії, а організацію його виконання — на заступників міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради згідно з розпорядженням міського голови «Про розподіл обов’язків між міським головою, першим заступником міського голови, заступниками міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради, секретарем Славутської міської ради, керуючого справами виконавчого комітету Славутської міської ради» № 36-р/к від 29.01.2024 (зі змінами).
Міський голова Василь СИДОР
ДОДАТОК
до рішення
Славутської міської ради
№ 36-49/2025 від 01.08.2025
| № | Пропозиція / Рекомендація за результатами аудиту | Відповідальний структурний підрозділ виконавчого комітету Славутської міської ради |
| 1 | Розробити та затвердити покроковий План (стратегію) залучення інвесторів для повного облаштування інженерно-транспортної інфраструктури, а саме: визначити перелік певних заходів, строки проведення заходів, відповідальних осіб за проведення заходів і відповідно здійснення звітування відповідальними особами про результати проведеного кожного окремого заходу та фактичної реалізації по облаштуванню інженерно-транспортної інфраструктури у майбутньому. У разі відсутності результатів (з пошуку та відповідно залучення інвесторів) при формуванні бюджету розвитку Славутської міської територіально громади розглянути можливість за рахунок бюджетних коштів виконати повний спектр робіт із облаштування індустріального парку з метою підвищення інвестиційної привабливості земельних ділянок, які виділені під створення індустріального парку. | Управління економічного розвитку |
| 2 | Внести зміни в рішення про надання пільг, в частини обмеження щодо використання земельних ділянок. | Фінансове управління |
| 3 | Вжити заходів щодо облаштування паркувальних майданчиків з метою отримання місцевим бюджетом збору за паркування транспортних засобів | Управління житлово-комунального господарства, енергозбереження, благоустрою та охорони громадського порядку |
| 4 | Розглянути можливість перегляду ставок податку на майно до розмірів, які діяли на момент введення карантинних заходів (COVID-19). | Фінансове управління |
| 5 | Забезпечити ефективне використання комунального майна шляхом продажу або передачі в оренду. | Відділ комунальної власності |
| 6 | Вжити дієвих заходів щодо ефективного використання природних ресурсів громади (піску, сапонінів). | Відділ з питань регулювання земельних відносин, Управління житлово-комунального господарства, енергозбереження, благоустрою та охорони громадського порядку |
| 7 | Переглянути підхід до бюджетного підтримання комунальних підприємств, стимулювати здійснення ними прибуткової господарської діяльності та виконання функцій визначених статутними документами. | Фінансове управління, Управління житлово-комунального господарства, енергозбереження, благоустрою та охорони громадського порядку |
| 8 | З метою раціонального витрачання коштів місцевого бюджету вжити заходів, щодо оптимізації витрат на утримання автономних освітніх закладів громади шляхом створення централізованої бухгалтерії. | Управління освіти |
| 9 | Вжити заходів щодо оптимізації витрат на утримання ЗДО «Росинка», в частині виплати зарплат, комунальних послуг тощо, до моменту створення безпечних умов перебування дітей закладу. | Управління освіти |
| 10 | Управлінню культури виконавчого комітету Славутської міської ради переглянути штатний розпис закладів культури з урахуванням об’єктивної потреби посад, виходячи з основних виробничих показників та обсягів виконуваної роботи кожний закладом. | Управління культури |
| 11 | Посилити роботу відділу внутрішнього контролю та аудиту за всіма його елементами, постійного моніторингу за цільовим та ефективним використанням коштів та майна, оцінки ризиків та звітування щодо його наслідків. | Відділ внутрішнього аудиту |

